Per a entrar a les diferents seccions de la nostra aula virtual amb activitats i programes, cliqueu damunt la imatge següent:
Benvinguts a l’aula virtual d’Audició i Llenguatge. Este espai està concebut com un lloc de trobada entre tots els membres de la comunitat educativa: mestres, alumnes i famílies. Ací podreu trobar experiències d’aula, materials realitzats per l’equip, així com altres el.laborats per altres especialistes i enllaços interessants trobats a la xarxa.
Els objectius que pretenem aconseguir a l’aula d’Audició i Llenguatge son:
– Crear necessitats de comunicació en alumnes amb greus problemes relacionats amb el llenguatge, la parla i la comunicació amb els altres.
– Augmentar el nivell de comunicació.
– Propiciar l’ús de les formes i funcions comunicativo-lingüístiques el més adequat possible.
– Donar resposta a necessitats individuals específiques: estimulació, rehabilitació de problemes de llenguatge, parla…
– Proporcionar informació a petició del professorat del centre respecte a l’atenció de l’alumnat que atén aquest servei.
– Assessorar les famílies dels xiquets/es que reben atenció.
Les àrees que treballen son:
- Capacitats prèvies al llenguatge:
- Atenció
- Percepció
- Memòria
- Imitació
- Ritme
- Respiració
- Buf
- Relaxació
- Àrea fonètic – fonològica:
- Pràxies.
- Mobilitat dels òrgans bucofonatoris.
- Articulació de fonemes i simfons.
- Consciència fonològica
- Àrea morfosintàctica:
- Estructuració del llenguatge.
- Àrea pragmàtica.
Deixa un comentari